Voinko tallentaa kirjastokorttini numeron koneelleni, jotta sitä ei tarvitsisi joka kerta näppäillä? En löytänyt sellaista kohtaa :)

Kysytty

Hei, voinko tallentaa kirjastokorttini numeron koneelleni, jotta sitä ei tarvitsisi joka kerta näppäillä? En löytänyt sellaista kohtaa :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En tiedä, mitä selainta käytät, ja toimintojen nimet vaihtelevat selainkohtaisesti jonkin verran, mutta selaimen yläpalkista löydät varmaankin kohdan "Työkalut" (tms.) ja sen alta "Internet-asetukset" (tms.). Näiden kautta sinun pitäisi päästä käsiksi niihin asetuksiin, joilla säädetään sitä, pysyvätkö erilaiset tunnukset, salasanat ynnä muut selaimen muistissa.