Voinko asioida Kuopion pääkirjastossa käyttäen Helsigin kaupungin kirjaston kirjastokorttia? Miten toimin ulkopaikkakuntalaisena voidakseni varata esim…

Kysytty

Hei voinko asioida Kuopion pääkirjastossa käyttäen Helsigin kaupungin kirjaston kirjastokorttia?

Miten toimin ulkopaikkakuntalaisena voidakseni varata esim tietokoneen, josta pääsen skannaamaan virallisen asiakirjan?

Yt liisa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion kaupunginkirjaston tiloja ja laitteita voi käyttää ilman Kuopion kirjastokortin ottamista. Meidän asiakastietokoneemme ovat vapaasti käytettävissä ilman kirjautumista. Konetta ei voi varata etukäteen.

Skannausmahdollisuus on esimerkiksi pääkirjastolla. Skannaaminen onnistuu omalle muistitikulle tai voit ostaa muistitikun myös kirjastosta; hinta 6,50 euroa.

Mikäli haluat lainata aineistoamme tai käyttää kirjastomme e-aineistoja, täytyy ottaa kirjastokortti. Sen saa täyttämällä sitoutumislomakkeen ja esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.