Voiko uskottu mies, sukulainen vanhukselle joka on dementoitinut käydä muutamassa olemassa olevaa testamenttia jossa perillisiä on useampia veljen lapsia…

Kysytty

Voiko uskottu mies, sukulainen vanhukselle joka on dementoitinut käydä muutamassa olemassa olevaa testamenttia jossa perillisiä on useampia veljen lapsia. Uudessa testamentissa on yksi ainoa perillinen, eli omaa etua toimiva uskottu mies. Testamentissa on todistajat, samaan uskonlshkoon kuuluvia. Vanhus ei kuulunut uskonlahkoon.
Onko tälläinen laillista? Voiko asialle tehdä jälkeenpäin jotain? Voiko uskottu mies jatkaa samanlaista toimintaa seuraavalle vanhukselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ongelmasi kuulostaa niin vakavalta, ettei ammattitaidottoman kannata yrittää googlella neuvo Sinua.
Ota yhteyttä lakimieheen.
Esim. Asianajajapäivystykseen http://www.asianajajaliitto.fi/asianajopalvelut/asianajajapaivystys