Otsikko
Voiko tehdä varauksen kirjasta, jota ei vielä löydy Helmetistä, mutta joka todennäköisesti hankitaan Helsiinkiin ? Kyseessä Cody Douglas Oreck: Storybook…

Kysytty

Voiko tehdä varauksen kirjasta, jota ei vielä löydy Helmetistä, mutta joka todennäköisesti hankitaan Helsiinkiin ?
Kyseessä Cody Douglas Oreck: Storybook Helsinki beyond. Julkaistu tällä viikolla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ennakkovarauksia ei ikävä kyllä voi tehdä aineistosta, jota ei HelMet-tietokannassa vielä näy. Kirja kyllä varmastikin hankitaan kokoelmiin, joten tilannetta kannattaa seurata; heti, kun HelMetissä näkyy yksikin nide jonkin kirjaston kokoelmassa, varauksen voi tehdä.