26.9.2013

Voiko Sibelius-Akatemian kirjastossa (Helsinki) vapaasti lukea alan väitöskirjoja? Olen avoimen yliopiston opiskelija. Proseminaarityötä varten tarvitsisi lukea muutama musiikkikasvatukseen liittyvä väitöskirja.

27.9.2013
27.9.2013

Sibelius-Akatemian kirjasto on kaikille kiinnostuneille avoin palvelu, vaikka onkin oppilaitoskirjasto. Käsikirjastoa voi käyttää kuka tahansa, lainaamiseen täytyy olla kirjastokortti, jonka voi myös tehdä kuka tahansa.

Uusimmat opinnäytteet löytyvät nykyään myös verkosta. Kannattaa tarkistaa, olisiko etsimäsi täällä: http://ethesis.siba.fi/

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto