Voiko sähköpostiosoitteen ostaa? Mistä? Jos on jo valmis liittymä kotona muttei s-postiosoitetta.

Kysytty

Voiko sähköpostiosoitteen ostaa? Mistä? Jos on jo valmis liittymä kotona muttei s-postiosoitetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Kiitos kysymyksestä.
Tässä on linkki, josta löytyy maksullisia sähköpostiosoitteita
tarjoavia yrityksiä.

http://www.makupalat.fi/Categories.aspx?classID=446fd0a0-2002-4009-bec3…

2 ääntä

Kommentit

Miksi maksaa sähköpostiosoitteesta?? Eikö vastaajan olisi kuulunut olettaa, että kysyjä ei vain tiedä että sähköposteja voi luoda ihan maksutta? (mm. luukku.com, hotmail.com, ...)

Ja vaikka tämä perustieto tulisikin sen Makupala-linkin kautta (en vaivautunut tarkastamaan), vastaus on kehno.