Voiko myöhässä palautettujen kirjojen maksut maksaa jollekin tilille vai tullaanko ne maksamaan paikan päälle johonkin kirjastoon?

Kysytty

Hei, voiko myöhässä palautettujen kirjojen maksut maksaa jollekin tilille vai tullaanko ne maksamaan paikan päälle johonkin kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääsääntöisesti asiakkaat maksavat kirjaston maksut kirjastossa joko käteisellä tai pankkikortilla. Joissain tilanteissa on perusteltua tarjota asiakkaalle mahdollisuutta maksaa maksut pankkiin. Perintätoimistolle siirtynyttä aineistokorvausta ei kuitenkaan voi maksaa tämän menettelyn mukaisesti.

Ottamalla yhteyttä (puhelimitse tai paikanpäällä käymällä) kotikirjastoosi, saat lisäohjeet miten toimia.