Otsikko
Voiko Lappeenrantaan etälainata kirjan Itä-Suomen yliopiston kirjastosta? (Kirja olisi kyllä saatavilla Lpr:n tekn. yliopiston kirjastossa, mutta kirjasto ei…

Kysytty

Voiko Lappeenrantaan etälainata kirjan Itä-Suomen yliopiston kirjastosta? (Kirja olisi kyllä saatavilla Lpr:n tekn. yliopiston kirjastossa, mutta kirjasto ei ole auki ennen elokuuta.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainaksi voidaan tilata sellaista aineistoa, jota ei ole maakuntakirjaston omassa kokoelmassa. Voit tehdä kaukolainapyynnön joko kirjastossa käymällä tai verkkosivultamme löytyvällä lomakkeella. Lomakkeen sekä lisätietoa kaukolainoista saat kotisivultamme seuraavasta osoitteesta:

http://www.lappeenranta.fi/suomeksi/palvelut/kirjasto/palvelut_a-o/kirj…

Kaukolainamaksu tieteellisistä kirjastoista on seitsemän euroa, yleisistä kirjastoista kaksi euroa.