Voiko lainata vanhoja esim. käsityölehtiä ?

Kysytty

Voiko lainata vanhoja esim. käsityölehtiä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koronatilanteen vuoksi Rauman pääkirjaston lehtilukusali on toistaiseksi suljettu. Lehtiä voi lainata, mutta asiakkaat eivät pääse niitä selaamaan. Laina-aika on 14 vuorokautta. Aikakauslehtien uusinta numeroa ei lainata.

Satakirjastojen verkkokirjastosta voi varata myös aikakauslehtiä, kunhan kirjautuu kirjastokortilla ja pin-koodilla. Kaikkien Satakunnan alueiden aikakauslehtiä voi varata ja pyytää ne lähetettäväksi omaan lähikirjastoon. Kannattaa kirjoittaa hakuruutuun käsityölehdet ja rajata hakutulosta aineistotyypin mukaan = lehti/artikkeli.

Rauman kirjastojen sanoma-ja aikakauslehtiluettelosta voi myös katsoa mitä lehtiä meille on tilattu tänä vuonna, mutta vanhempia lehtiä löytyy myös paljon listan ulkopuolelta.

Jos verkkokirjaston käyttäminen on hankalaa, niin aina voi myös soittaa tai laittaa sähköpostia