Voiko kirjastostanne lainata kaukolainauksena? Haluaisin lainata luovutetun Karjalan pitäjäteoksia tänne Hämeenlinnaan.

Kysytty

voiko kirjastostanne lainata kaukolainauksena? Haluaisin lainata luovutetun Karjalan pitäjäteoksia tänne Hämeenlinnaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä Lappeenrannassa on seuraavat Lautalan kylästä kertovat kirjat:

1. Lautala - Kasvupaikkani Karjalassa. Koonnut Paavo Houni. (1994)
2. Lautala - Kasvupaikkani Karjalassa. Toinen osa. Koonneet Paavo Houni ja Hilja Heljä Pasi. (1996)
3. Huotari, Kalevi: Muistoja Lautalasta. (1974)

Kaksi ensimmäistä kirjaa saa kotilainaan. Kolmas kirja on maakuntakokoelmasta, joten se annetaan vain lukusalilainaksi.

Otathan yhteyttä omaan kirjastoosi kaukolainan järjestämiseksi.