Voiko kirjastolta hakea julkaisuapurahoja?

Kysytty

Voiko kirjastolta hakea julkaisuapurahoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaisi tutustua esim. seuraavaan julkaisuun, jota on pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa saatavana:

Ensimmäinen painos : miten saan tekstini julki ja kuinka elän kirjoittamisella / Kari Ojala ; [kuvitus: Helena von Alftan].
[Helsinki] : Etukeno, 2006.

Teoksessa kerrotaan mm. apurahoista.

Internetissä on myös sivusto Kulttuuri.net, jossa on lista säätiöistä, jotka myöntävät apurahoja:
http://www.kulttuuri.net/show_cat.php?id=18