Voiko joulupukki-lehtiä lainata jostain digiversioina tai painettuina? Entä voiko helmet kirjastoista käsin lainata muiden irjastojen kirjoja? Esimerkiksi tätä…

Kysytty

Hei!

Voiko joulupukki-lehtiä lainata jostain digiversioina tai painettuina?

Entä voiko helmet kirjastoista käsin lainata muiden irjastojen kirjoja?
Esimerkiksi tätä kirjaa
https://heili.finna.fi/Record/heili.254526

Vastaus

Vastattu

Hei

En nopealla haulla löytänyt e-versiota Joulupukki-lehdestä. Sen voi lainata painettuna esim. Lahdessa.

Suoraan ei voi lainata muista kirjastoista. Vaihtoehtoina on hankkia kirjastokortti Lappeenrannan kirjastoon tai tehdä Helmet-kirjastojen kautta kaukopalvelupyynnön (Tee kaukopalvelupyyntö, Helmet). Kaukolaina on maksullinen palvelu (Kaukopalvelumaksut, Helmet).

Samalla tavalla voit myös saada Joulupukki-lehden käsiisi. Voit kirjastot.fi monihaun kautta hakea ne kirjastot, joilla on Joulupukkilehteä (kirjastot.fi monihaku).