Voiko jostakin Turun kirjastosta lainata lukulaitetta e-kirjoja varten?

Kysytty

Hei!
Voiko jostakin Turun kirjastosta lainata lukulaitetta e-kirjoja varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Turun kaupunginkirjastossa alkaa aivan lähiaikoina e-kirjojen lukulaitteiden lainaus asiakkaille. Toimintakäytännöissä on vielä pientä hiomista, joten varmaa päivämäärää lainauksen alkamiselle emme pysty antamaan. Laitteiden lainaus ja palautus tulee joka tapauksessa tapahtumaan Turun pääkirjastossa. Tiedotamme asiasta lisää kirjaston kotisivuilla (http://www.turku.fi/kirjasto) mahdollisimman pian.