Villieläimet juoksivat ympyrää jokin viikko (?) sitten. Sitä ihmeteltiin mediassa kovasti. En muista mitkä eläimet tai missä.... Olisiko ollut lumisessa…

Kysytty

Villieläimet juoksivat ympyrää jokin viikko (?) sitten. Sitä ihmeteltiin mediassa kovasti. En muista mitkä eläimet tai missä.... Olisiko ollut lumisessa vuoristossa Kiinan suunnalla..? Näillä tiedoilla en ole löytänyt lisätietoja mistään.

Vastaus

Vastattu

Käytöksellään kummastusta herättäneet eläimet olivat kiinalaisia lampaita. Yhdessä tapahtumapaikan 34 lammasaitauksesta lampaat alkoivat yhtäkkiä kävellä ympyrää –muutama lammas aloitti, loput seurasivat ja lauma jatkoi kiertämistään tauotta kahdentoista päivän ajan.

Sadat lampaat kävelivät tauotta 12 päivää pelkkää ympyrää Kiinassa - MTVuutiset.fi