Veden kemiaa ja fysiikkaa akvaarion omistajille ja vesien suojelusta kiinnostuneille Kirjoittanut Aarno Kleemola ja Kari Kleemola. Olen etsinyt kyseistä kirjaa…

Kysytty

Veden kemiaa ja fysiikkaa akvaarion omistajille ja vesien suojelusta kiinnostuneille

Kirjoittanut Aarno Kleemola ja Kari Kleemola.

Olen etsinyt kyseistä kirjaa kissojen ja koirien kanssa,enkä löydä sitä mistään. Jyväskylässä finnalla on ilmeisesti yksi kirja,mutta vain lukusali luettavaksi sen saa. Olen Vantaalta ja tahtoisin kyseisen kirjan kotilainaan.

Vastaus

Vastattu

Kirjaa ei ole valitettavasti Helmet-kirjastojen kokoelmissa eikä muissakaan pääkaupunkiseudun kirjastoissa paitsi lukusalikäytössä. Muualla Suomessa se on kuitenkin lainattavissa useista kirjastoista, joten kirjan voi tilata kaukolainaksi.

Linkki kaukolainatilaukseen:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu/Kaukopalvelupyynto

Kirjan saatavuus:

https://finna.fi/Search/Results?lookfor=Veden+kemiaa+ja+fysiikkaa+akvaarion+omistajille+ja+vesien+suojelusta+kiinnostuneille&type=AllFields