Laulu hukassa! 90-luvulla soi usein biisi jonka kertsi meni jotakuinkin näin, ei välttämättä ihan sanalleen: Taas tähdet niinkuin jalokivet yötä koristaa, tän…

Kysytty

Laulu hukassa! 90-luvulla soi usein biisi jonka kertsi meni jotakuinkin näin, ei välttämättä ihan sanalleen:

Taas tähdet niinkuin jalokivet yötä koristaa,
tän hetken liitän muistojeni helminauhaan.
Yössä korulauseita kun kuu on hopeaa,
sydän lyö on hetki puhdasta kultaa.

Laulun lauloi mieslaulaja, jonka ääni tuo näin jälkikäteen mieleen mm. Neon2:n tai Ressu Redfordin. Laulu oli mielestäni 90-luvun pop-laulu, sellaista neon2/ressuredford-ysärityyliä. En löytänyt biisiä, enkä löytänyt sitä hakemalla nimillä kuten "helminauha" tai "puhdasta kultaa". Mielestäni kappale soi radiossa, mutta olen alkanut miettiä että voisiko se sittenkin olla soinut jossakin tv-mainoksessa.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi laulua. Toivotaan, että joku kysymyksen lukija tunnistaa sen. Tiedon laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kiitos vastauksesta! Tätä oli joku muukin vuosia takaperin etsiskellyt netin keskustelupalstoilla, mutta yhtä laiha tulos silloinkin. Sen vuoksi aloinkin epäillä, että kyseessä olisi mahdollisesti jokin mainos. Harmillista, koska kun jonkin vuosia vanhan laulun saa soimaan korvamatona päähänsä, sen toivoisi kuulevansa uudelleen :-)

Samaa biisiä olen etsinyt, kauniit sanat ovat jääneet mieleen! Jotenkin muistaisin, että olisi jossain kultasepänliikkeen mainoksessa soinut... Kultajousi tai joku vastaava taisi olla..

Vuonna 2525 - Robin 1969) (alkup. in the year 2525 (zager & evans)