Varkauden kirjaston Virpi Naumanen antoi vinkin, että teillä on käytössä digitointilaite jolla voi muuntaa vhs -nauhoja dvd -muotoon. Pitääkö tieto paikkansa?…

Kysytty

Hei. Varkauden kirjaston Virpi Naumanen antoi vinkin, että teillä on käytössä digitointilaite jolla voi muuntaa vhs -nauhoja dvd -muotoon. Pitääkö tieto paikkansa? Miten homma toimii? Hinta??

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi. Välitin kysymyksesi Joroisten kirjastolle, joka on samaa Lumme-kimppaa meidän kanssamme, niin saat heiltä sieltä ajantasaista tietoa heidän digitointilaitteensa käyttömahdollisuuksista. Heidän laitteensa on yhteinen Toenperän kirjastossa eli se kiertää myös Juvalla ja Rantasalmella välillä. Ikävä kyllä meidän oma digitointilaitteemme on ollut jo jonkin aikaa poissa käytöstä.

Yst. terv.

Virpi Naumanen