Otsikko
Varaus, nouto ja lainaaminen ovat ok-sanoja, mutta mitä on noutolainaaminen? Normaalisti lainaan Oodista. Mutta näen että Daniel Donnerin Ihminen on herkkä…

Kysytty

Varaus, nouto ja lainaaminen ovat ok-sanoja, mutta mitä on noutolainaaminen?
Normaalisti lainaan Oodista.
Mutta näen että Daniel Donnerin Ihminen on herkkä eläin on esim Töölön kirjastossa hyllyssä. Varausta ei voi tehdä, mutta voisin sen hakea. Mitä siis on noutolainaaminen?

Vastaus

Vastattu

Kirjastoista saa 11.5.2020 lähtien varata aineistoa tavalliseen tapaan. Ehdottaisin Donnerin kirjan varaamista, vaikka tällä hetkellä näyttää siltä, että kirja on Töölön kirjastossa hyllyssä. Kirjastoon voi myös soittaa ja pyytää kirjan varaamista, jos ei voi/halua jättää varausta sähköisesti.

4 ääntä

Kommentit

Kysymys oli mitä on noutolainaaminen?