Otsikko
Onko kiellettyä palauttaa kirja saman tien?

Kysytty

Varasin kirjan ja hain ja lainasin sen. Kirja oli suuri ja painava ja tajusin etten saa sitä millään kannettua kotiin. Yritin palauttaa sen saman tien. Tämä ei onnistunut.
Onko se siis todella kiellettyä?

Vastaus

Vastattu

Kyllä kirjan voi palauttaa heti sen lainattuaan.

Oletkohan törmännyt uudenmalliseen palautusautomaattiimme täällä Espoossa? Se lukee kirjan koodin, ja imaisee sen sisuksiinsa vain, jos kirja on varattu tai kotoisin Helsingistä.

Muut palautukset automaatti kehottaa pistämään selän takana olevaan hyllyyn.

Tarkistathan, onko kirja vielä sinulla lainassa.