Vanhassa PIKI-järjestelmässä saatoin luoda aktiivisen haun, joka ilmoitti sähköpostilla kun hakuun sopiva teos ilmestyi, esim. tietyn luokan uutuudet. Miten…

Kysytty

Vanhassa PIKI-järjestelmässä saatoin luoda aktiivisen haun, joka ilmoitti sähköpostilla kun hakuun sopiva teos ilmestyi, esim. tietyn luokan uutuudet. Miten tämä toiminnallisuus on toteutettu uudessa järjestelmässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudessa PIKI-verkkokirjastossa on mahdollista seurata omiin hakuehtoihinsa sopivia uutuuksia tilaamalla tekemästään hakutuloksesta RSS-syötteen. Ohjeet löytyvät sivulta http://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/hakuohjeita (vasen reunapalkki).

Verkkokirjaston seuraavaan versioon on suunnitteilla myös erillinen uutuushaku. Tämän hetken tietojen mukaan ajankohta on ensi syksy.