Vainajan pankkitilit,asiointi pankissa, tarvitaanko muuta kuin perunkirja? Entä voiko oma poika olla uskottu mies ei asunto-osakkeita ym ,vain alle 10000…

Kysytty

vainajan pankkitilit,asiointi pankissa, tarvitaanko muuta kuin perunkirja? Entä voiko oma poika olla uskottu mies ei asunto-osakkeita ym ,vain alle 10000 tileillä rahaa,eikä muutakaan omaisuutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meidän kirjastolaisten asiantuntemus ei valitettavasti riitä neuvomaan lakiasioissa. Helsingin kaupunginkirjaston Töölön kirjastossa toimii asianajajapäivystys, josta saa neuvontaa oikeudellisissa asioissa. Lisätietoja löytyy Helmetin sivuilta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Toolon_kirjasto/Tapaht…