Vaan,onko Oulun pääkirjastossa mitään Harry Potteri juttuja tiedossa,kun emme päässeet 6.8 paikalle :(

Kysytty

Hei vaan,onko Oulun pääkirjastossa mitään Harry Potteri juttuja tiedossa,kun emme päässeet 6.8 paikalle :(

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Harry Potter -päivä sai suuren suosion, mutta emme ainakaan tänä vuonna
järjestä uutta Potter-aiheista tapahtumaa. Oulun pääkirjaston lasten ja nuorten osastolla vietetään 24.9. Roald Dahlin tuotantoon liittyvää teemapäivää. Tiedot kaikista Oulun kaupunginkirjastossa järjestettävistä tapahtumista löytyvät kirjaston kotisivuilta.