Otsikko
Uutisten mukaan sotaveteraaneja on elossa n. 48000. Mikä on veteraanien ikäjakauma ja kuinka paljon heistä on naisia?

Kysytty

Uutisten mukaan sotaveteraaneja on elossa n. 48000. Mikä on veteraanien ikäjakauma ja kuinka paljon heistä on naisia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kohtalaisen hyvät vastaukset kysymyksiin saanee Sosiaali- ja Terveysministeriön sivustolta, jossa on tilastotietoja soteveteraaneista, niin iän kuin sukupuolenkin mukaan jaoteltuna:

http://www.stm.fi/ikaihmiset/veteraanit/tilastoja?cssType=text