Otsikko
Useasti tulee kuultua wanhoja nauhoituksia. Nyt lehdenjakaja Siiri Nieminen- niminen kappale tulla tupsahti. Olen merkinnyt esittäjäksi myös ko. Siirin…

Kysytty

Useasti tulee kuultua wanhoja nauhoituksia. Nyt "lehdenjakaja Siiri Nieminen"- niminen kappale tulla tupsahti. Olen merkinnyt esittäjäksi myös ko. Siirin.
Voiko olla, että itsestään kertoo? Olisiko kuitenkin niin, että esittäjä onkin itse Helga Väänänen?!

Vastaus

Vastattu

Löysin Kansallisdiskografiasta seuraavan tietueen, https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Record/fikka…. Siinä kappaleen nimi on Tuntematon lehdenjakaja, säveltäjä Orvo, E., sanoittaja Puhtila, Sauvo (Saukkinakin tunnettu), sovittaja Virtanen, Eino ja esittäjät Nieminen, Siiri sekä Virtanen, Eino.

1 ääntä

Kommentit

Suuret kiitokset (taas) kirjastolle!
Uskottava se sitten on, että Siiri Nieminen laulaa Siiri Niemisestä. Eikä kyseessä Helga Väänänen tai Helka Hynninen. Tämä kpl Tuntematon lehdenjakaja on muuten ainoa Siiri Nieminen-nimiselle merkitty levytys.
Ystävällisesti, josko joku on jossain yhteydessä kuullut tästä Siiristä, niin kertokoot.
kari tapani, Turku