USAlaiset yritykset ovat ajoittain järjestäneet myynti organisaatioillensa "Sales Rally" tapahtuman. Mikähän mahtaa olla suomalainen versio tuosta, jos…

Kysytty

USAlaiset yritykset ovat ajoittain järjestäneet myynti organisaatioillensa "Sales Rally" tapahtuman. Mikähän mahtaa olla suomalainen versio tuosta, jos sellaista on?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tähän ei löytänyt vastinetta. Käännöshän tästä on myynti ralli.