Otsikko
Unohdin yhden kirjan Poriin jonka eräpäivä on 10.4.12. Kija on lainattu Helsingin kirjastosta. Olen uusinut kirjan niin monta kertaa etten voi sitä enää uusia…

Kysytty

Moi,

Unohdin yhden kirjan Poriin jonka eräpäivä on 10.4.12. Kija on lainattu Helsingin kirjastosta. Olen uusinut kirjan niin monta kertaa etten voi sitä enää uusia. Mitä minun kannattaisi tehdä tässä tilanteessa? Lähettää se postitse Helsinkiin?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kätevintä on lähettää kirja kirja postitse Helsinkiin. Ohessa kirjastojen osoitetiedot.
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastot/