Ukrainassa oli laitettu esille niin monet lastenvaunut kun lapsia on kuollut sodassa. Ehkä jollain torilla tms. Kuulin tästä ohimennen, nyt haluaisin nähdä…

Kysytty

Ukrainassa oli laitettu esille niin monet lastenvaunut kun lapsia on kuollut sodassa. Ehkä jollain torilla tms. Kuulin tästä ohimennen, nyt haluaisin nähdä itse. En vaan keksi millä sanoilla lähtisin googlettamaan. Vielä en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lvivin vanhankaupungin torille on tuotu tyhjiä lastenrattaita hyökkäyksessä kuolleiden lasten muistoksi. Löydät lukuisia kuvia näistä rattaista esimerkiki google-kuvahaulla sanoilla "lviv strollers". Samoilla hakusanoilla löydät myös videoita Lvivin torilta.