Ukrainan tueksi ovat ulkomailla eri firmat lahjoittaneet suuriakin tukisummia. Ovatko suomalaiset yritykset tehneet mitään?

Kysytty

Ukrainan tueksi ovat ulkomailla eri firmat lahjoittaneet suuriakin tukisummia. Ovatko suomalaiset yritykset tehneet mitään?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Monet suomalaiset yritykset ovat tehneet lahjoituksia ukrainalaisten hyväksi. Kaupanalalta mm. S-ryhmä, monet yksittäiset K-kauppiaat, Partioaitta ja Finlayson. Tarkemmin asiasta Kaupan liiton sivulla https://kauppa.fi/uutishuone/2022/03/04/kaupan-alan-yritykset-mukana-uk…. Myös useat Suomen kaupungit ovat avustamassa ukrainalaisia.