Uimahallit auki erityisuimakorttilaisille? Olen soitellut kymmeniin paikkoihin, kaikkialla vanha vastaaja päällä. Netissä ei tarkempaa tietoa. Mäkelänrinne ja…

Kysytty

Uimahallit auki erityisuimakorttilaisille? Olen soitellut kymmeniin paikkoihin, kaikkialla vanha vastaaja päällä. Netissä ei tarkempaa tietoa.
Mäkelänrinne ja Vuosaari auki. EHKÄ Jakomäki aukeaa.. EHKÄ joku muukin... Joihinkin paikkoihin VAIN +55v mutta EI erityiskortilla... Mistä tietoa selkokiekellä?

Vastaus

Vastattu

Tietoa löytyy Helsingin kaupungin Ajankohtaista koronasta -sivulta, https://www.hel.fi/helsinki/korona-fi/koronaneuvonta/voimassa-olevat-su…

Juuri nyt, kun luen sitä, siinä kerrotaan, että kaupungin halleista Itäkeskuksen ja Pirkkolan uimahallit ja Urheiluhallit Oy:n halleista Mäkelänrinteen ja Vuosaaren uimahallit ovat auki erityisuimakorttilaisille ja 17.5.2021 alkaen myös vuonna 1955 syntyneille ja tätä vanhemmille.