Tv-sarjassa "Hanski" (Hannes Häyrisen tuotantoa 60-70 -luvulta) soi tunnussävelenä käsittääkseni Rossinin "Wilhelm Tell", mutta sovitus oli melko…

Kysytty

tv-sarjassa "Hanski" (Hannes Häyrisen tuotantoa 60-70 -luvulta) soi tunnussävelenä käsittääkseni Rossinin "Wilhelm Tell", mutta sovitus oli melko persoonallinen.Löytyisikö tälle tekijätietoja ja mahdollista äänitettä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mtv:ltä saamamme tiedon mukaan Hanski-sarjan tunnusmusiikki on "Piltdown riders again", kappale löytyy CD:ltä Hits of 1961 / CD-MFP 6019. Levy ei valitettavasti kuulu Lahden kaupunginkirjaston kokoelmiin,
emmekä löytäneet sitä pääkaupunkiseudultakaan (Suutarilassa on ollut Rock'n roll megamix -versio, mutta se on kadoksissa) emmekä Tampereen aineistotietokannasta.