Tutkin Kansanterveyslakia (lainasin kirjastosta lakikirjan, mutta myös netti käytössä). En osaa tulkita tekstiä... Yritän selvittää, mitä sote palveluita…

Kysytty

Hei! Tutkin Kansanterveyslakia (lainasin kirjastosta lakikirjan, mutta myös netti käytössä). En osaa tulkita tekstiä... Yritän selvittää, mitä sote palveluita Kansanterveyslaki terveyskeskuksen lisäksi velvoittaa kunnat järjestämään. Autaisitteko tässä?

Vastaus

Vastattu

Eduskunnan kirjaston periaatteena on, ettemme tee lain sisällön tulkintaa. Ohjaamme ainoastaan asiakkaan lähteiden pariin.

Eli tässä tapauksessa ajantasainen Kansanterveyslaki löytyy Finlexistä. https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1972/19720066