Otsikko
Tuntematon sotilas. Kenen mielestä ministerit ei voi hyttysille mitään? Mielosen, Lehdon, Hietasen, Määtän, Rahikaisen, Honkajoen, Rokan, Vanhasen, Salon,…

Kysytty

Tuntematon sotilas. Kenen mielestä ministerit ei voi hyttysille mitään? Mielosen, Lehdon, Hietasen, Määtän, Rahikaisen, Honkajoen, Rokan, Vanhasen, Salon, Riitaojan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väinö Linnan Tuntematon sotilas -kirjassa Hietanen totesi, että hän ei välitä mitä ministerit puhuvat, hyttysille eivät voi kuitenkaan mitään.

Lähde: Helen, Olli: Tunnetko tuntemattoman? Aamulehti, 2005.
(sivu 132)