Tunnistaako kukaan ehkä 1940 luvulla syntynyttä taidemaalaria taiteilia nimi Taipale. Itselläni on kolme taulua vuodelta 1974

Kysytty

Tunnistaako kukaan ehkä 1940 luvulla syntynyttä taidemaalaria taiteilia nimi Taipale. Itselläni on kolme taulua vuodelta 1974

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kuvataiteilijat matrikkelista, joka sisältää Suomen taiteilijaseuraan kuuluvat jäsenet, ei Taipale -nimistä taiteilijaa löydy 1970-luvulta eikä myöhemmistäkään painoksista.
Google-haulla löytyy muutama kuvataiteilija Taipale, mutta he näyttävät olevan nuorempia kuin nyt kysymänne henkilö.
Joillakin aikakauslehdillä on antiikin ja kuvataiteen tunnistuspalstoja, joihin lukijat voivat lähettää kuvia tauluistaan tunnistamista ja arvioimista varten. Palvelu on maksutonta.
Jos suunnittelette talujen myyntiä, hinta-arvion ja mahdollisesti myös tietoja taiteilijasta saa Bukowskin tai Hagelstamin huutokaupoista
http://www.bukowskis.com/ tai http://www.hagelstam.fi/

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Moro.Asuin Turussa Portsassa samassa taloyhtiössä kyseisen taiteilijan kanssa.