Otsikko
"Tunne itsesi: muuta elämäsi", joku Luis Heinin teos, onko ko. kirjaa saatavana kirjastosta ja jos on missä?

Kysytty

"Tunne itsesi: muuta elämäsi", joku Luis Heinin teos, onko ko. kirjaa saatavana kirjastosta ja jos on missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailijan nimi on Hay, Louise ja kirja on "Muuta ajatuksesi, muutat elämäsi". Kirja on saatavana useimmissa pääkaupunkiseudun kirjastoista. Saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokannasta osoitteessa http://www.libplussa.fi