Muistan kuulleeni joskus radiosta suomenkielisen version Mr.Big yhtyeen kappaleesta ”To be with you”. Kuka esittää kappaleen ja mikä on suomenkielinen nimi…

Kysytty

Muistan kuulleeni joskus radiosta suomenkielisen version Mr.Big yhtyeen kappaleesta ”To be with you”. Kuka esittää kappaleen ja mikä on suomenkielinen nimi tälle kappaleelle?

Vastaus

Vastattu

Kansallisdiskografia Violasta tai Yleisradion äänitetietokanta Fonosta ei löydy suomenkielistä versiota Eric Martinin ja David Grahamen säveltämästä ja sanoittamasta ja Mr. Bigin esittämästä kappaleesta "To Be with You".

To be with you -niminen kappale käännöksenä Sun kanssas vain löytyy kyllä, mutta säveltäjä on Kim Brown (Renegades)

Hakutulos nimekkeelle "To be with you" Kansallisdiskografia Viola: https://kansalliskirjasto.finna.fi/Search/Results?limit=0&hiddenFilters%5B%5D=%23%3A%22%28%28building%3A0%2FNLF%2F%29+OR+%28building%3A1%2Fhelka%2F339%2F%29%29+NOT+%28building%3A1%2FNLF%2Farto%2F%29%22&lookfor=%22to+be+with+you%22&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22fin%22

Yleisradion äänitetietokanta Fono: fono.fi

Kappaleen "To Be with You" tiedot Wikipediassa (englanti): https://en.wikipedia.org/wiki/To_Be_with_You