Tuleeko kírjastoihin tess gerritsen,in luutarha ja maria jungstedt saaren varjoissa kirjoja

Kysytty

hei tuleeko kírjastoihin tess gerritsen,in luutarha ja maria jungstedt saaren varjoissa kirjoja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kumpaakin kirjaa on tilattu Vantaalle ja muihin pääkaupunkiseudun kirjastoihin useampia kappaleita, mutta ne eivät ole saapuneet vielä kirjastoihin. Koska odotettava ilmestymisaika on kummassakin kirjassa kesäkuu 2008, ne voivat tulla piakkoin kirjastoihin. Heti kun kirjoja on näkyvissä HelMet-verkkokirjastossa, voi niitä varata.