Tuleeko kirja: Viron historia, kirjoittaja: Seppo Zetterberg, kirjastoon lainattavaksi?

Kysytty

Tuleeko kirja: Viron historia, kirjoittaja: Seppo Zetterberg, kirjastoon lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tilattu Espoon kirjastoihin ja varmasti myös Helsinkiin ja Vantaalle. Kannattaa seurata aineistotietokantaamme www.helmet.fi ja heti kun sinne on kirjaa merkitty johonkin kirjastoon, siihen voi jättää varauksen.