Tove Janssonin kirjaan Kuka lohduttaisi Nyytiä, löytyykö siihen kirjastostanne musiikki...Osaatko auttaa, mistähän mahtaisi saada ostaa ko musiikin kirjaan

Kysytty

Tove Janssonin kirjaan Kuka lohduttaisi Nyytiä, löytyykö siihen kirjastostanne musiikki...Osaatko auttaa, mistähän mahtaisi saada ostaa ko musiikin kirjaan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haku PIKI-verkkokirjastostamme antaa haun tulokseksi useitakin versioita etsimästänne tarinasta.

Uusin versio on vuodelta 2003, joten sitä kannattaa vielä kysellä kirjakaupoista.

Tässä tarkat tuotetiedot :

PÄÄTEKIJÄ KARVONEN, Reijo (esitt.)
NIMEKE Kuka lohduttaisi Nyytiä? [Äänite] / Tove Janssonin kertomuksen mukaan
MUUT TEKIJÄT Lundblad, Peter (säv.)
Jansson, Tove
JULKAISUKIELI suomi
JULKAISUTIEDOT [Helsinki] : Warner Music Finland, p2003
ULKOASU 1 CD-äänilevy
TUOTETUNNUS 5050466-8806-2-8
HUOMAUTUKSET Julkaistu alunperin v. 1979
Esitys: Reijo Karvonen (voc), Peter Lundblad (g, b, keyb, voc), Torbjörn Eklund (keyb, fl, amadinda), Backa-Hans Erikson (b, soittorasia), Henrik Hillden, Sniff (dr), Opa (perc), Hans Olsson (org, amadinda), Jan Kling (cl, sax), Mats Andersson (acc, v), Agneta Olsson (voc), Johanna Keskinen (Tuitun ääni)