Toimiiko CD merikartta (Merenkulkulaitos, 2001 tai uudempi) tai Veneily CD (Genimap, 2006) tietokoneessa, jonka käyttöjärjestelmä on Ubuntu?

Kysytty

Toimiiko CD merikartta (Merenkulkulaitos, 2001 tai uudempi) tai Veneily CD (Genimap, 2006) tietokoneessa, jonka käyttöjärjestelmä on Ubuntu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katsoin molempien cd-levyjen takakansista tietoja ja molemmissa luki, että käyttöjärjestelmänä pitäisi olla Windows. Yritimme kysyä tarkentavaa tietoa vielä karttakeskuksesta mutta sieltä ei ole vastattu (ainakaan vielä) mitään. Valitettavasti näyttää siltä, että cd:t eivät toimi Ubuntu-koneissa.