Tilastokysymys: Miten paljon on noin 18-50 vuotiaita naisia Euroopassa ja USA:ssa?

Kysytty

Tilastokysymys: Miten paljon on noin 18-50 vuotiaita naisia Euroopassa ja USA:ssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taulukkoa, jossa naispuolinen väestö olisi jaoteltu ikäryhmään 18-50 vuotta, ei näytä löytyvän. Yleensä väestötaulukot ovat jaoteltu, joko suppeammin tai laajemmin ikäryhmittäin.
Sivulla http://www.census.gov/ipc/prod/wp02/tabA-08a.pdf on taulukko, jossa näkyy naispuolinen väestö jakautuneena maanosien ja maiden mukaan, mutta ikäryhmät ovat mm. 15-19 vuotta, 20-44 vuotta ja 45-64 vuotta.