Tilasin Pentti Sainion kirjan Harkimoiden hattutemppu : Lastenklinikalta Hartwall Areenalle ruotsalaisesta bokus.com -kirjakaupasta. Kauppa kuitenkin ilmoitti,…

Kysytty

Tilasin Pentti Sainion kirjan Harkimoiden hattutemppu : Lastenklinikalta Hartwall Areenalle ruotsalaisesta bokus.com -kirjakaupasta. Kauppa kuitenkin ilmoitti, että kirjaa ei voidakaan toimittaa. Löytyisikö se kirjastosta tai voiko sen ostaa jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Helsingin kaupunginkirjastossa Sainion kirjan hankkimisesta pidättäydytään toistaiseksi mahdollisten oikeustoimien vuoksi. Muutamiin maakuntakirjastoihin (Rovaniemi, Pori jne.) kirja on tilattu, mutta vain Lahdessa näytti yksi kappale olevan lainauskunnossa ja kierrossa. Uskoisin muiden kirjastojen noudattavan pääasiallisesti samaa linjaa Helsingin kirjastojen kanssa.