Tietäisittekö mikä elokuva voi olla kyseesä? Elokuva on ranskankielinen, mutta en tiedä onko kyseessä ranskalainen elokuva. Elokuvassa nuori afrikkalainen mies…

Kysytty

Hei

tietäisittekö mikä elokuva voi olla kyseesä?

Elokuva on ranskankielinen, mutta en tiedä onko kyseessä ranskalainen elokuva. Elokuvassa nuori afrikkalainen mies rakastuu ranskalaiseen naiseen. Muuta en elokuvan juonesta muista. Mikään ihan uusi elokuva ei ole kyseessä, olisiko 90-luvun lopulta/2000-luvun alkupuoliskolta...

Vastaus

Vastattu

Muistamasi elokuva voisi olla Eric Toledanon ja Olivier Nakachen ohjaama ranskalainen elokuva Samba. Elokuvassa senegalilaistaustainen maahanmuuttaja Samba ihastuu Aliceen, hermoromahduksen saaneeseen ranskalaiseen liikenaiseen. Elokuva on kylläkin uudempi, vuodelta 2014. Alla linkki elokuvan esittelyyn Elokuvauutiset-sivustolla:

https://www.elokuvauutiset.fi/site/dvd-arvostelut/ulkomaiset/6288-samba…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ranskalaista häähumua -elokuva on myös uudehko (2014) mutta käy kuvaukseen.

Ei ole kumpikaan näistä, elokuva on vanhempi, 90-luvun lopusta tai 2000-luvun alusta