Tietäisittekö kerrotaanko seuraavissa kirjoissa/jommassa kummassa bahaismin symboleista (tarkemmin-->yhdensänsakarisesta tähdestä, jonka keskellä lukee baha-i)…

Kysytty

Hei!
Tietäisittekö kerrotaanko seuraavissa kirjoissa/jommassa kummassa bahaismin symboleista (tarkemmin-->yhdensänsakarisesta tähdestä, jonka keskellä lukee baha-i)?
Bahaismi : synty, kehitys ja nykyinen oppi /
/ Teinonen, Seppo A.

UUSIA USKONTOJA /
/ BUTTERWORTH, JOHN; Liljeqvist, Marja.

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kummassakaan kysymässäsi kirjassa ei ollut yhdeksänsakaraisesta tähdestä selitystä. En onnistunut löytämään mitään suomenkielistä selitystä tähän hätään, mutta englanniksi löytyy googlaamalla esim. http://www.bahai.com/Bahaullah/symbol.htm .