Otsikko
Tiedätkö kuka valvoo Vaahtaremäen Eemeli näytelmän tekijänoikeuksia?

Kysytty

Tiedätkö kuka valvoo Vaahtaremäen Eemeli näytelmän tekijänoikeuksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Astrid Lindgrenin lastenromaaniin "Vaahteranmäen Eemeli" perustuvan näytelmän esitysoikeussopimuksia hoitaa Näytelmäkulma. Näytelmän tiedot löytyvät agentuurin sivuston Näytelmät ja kirjailijat -alalehdellä olevasta hausta sekä kirjailijan että teoksen nimellä. Näytelmäkulma hoitaa myös muiden Lindgrenin teoksiin perustuvien näytelmien esitysoikeuksia.

http://www.dramacorner.fi/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1