The Battle Hymn of the Republic <- tuohon on taidettu tehdä aika montakin myös Suomalaista kappaletta wikipedia tietää kertoa, että ainakin Kalle Kustaan Muori…

Kysytty

The Battle Hymn of the Republic <- tuohon on taidettu tehdä aika montakin myös Suomalaista kappaletta wikipedia tietää kertoa, että ainakin Kalle Kustaan Muori ja Pikku Matin auto ja youtuben kautta selvisi että myös Brita Koivusen laulama suuret sotaurhoraukat mukailee tuota säveltä, mutta onko muita

Vastaus

Vastattu

Suomenkielisiä kappaleita, jotka mukailevat Battle Hymn of the Republic -kappaleen sävelmää ovat äänitetietokanta Fonon mukaan lisäksi ainakin Sun kloorin kloorin halleluuja (esittäjänä J. Karjalainen), Solidaarisuutta aina (esittäjänä Paleface), Talven tullen (esittäjänä mm. Laulavat Turuset), Nyt Teps - jalkapallo ja Nyt Teps - jääkiekko (esittäjänä kummassakin Seitsemän Seinähullua Veljestä) sekä Pikku Jerryn auto (esittäjänä Pikku Danny ja Rokkipoppoo).