Terveyteni on huono, liikuntarajoitteinen kysymys_ voinko lainata cd-levyjä kotiin, ja miten se toimisi käytännössä? asun helsingissä

Kysytty

Terveyteni on huono, liikuntarajoitteinen
kysymys_ voinko lainata cd-levyjä kotiin,
ja miten se toimisi käytännössä?
asun helsingissä

Vastaus

Vastattu

Teidän kannattaa olla yhteydessä Helsingin kaupunginkirjaston Kotikirjastoon. Kotikirjasto tuo asiakkaan toivomat kirjat tai cd-levyt suoraan kotiin kerran neljässä viikossa. Palvelun edellytyksenä on Helmet-kirjastokortti. Kotikirjaston palveluista voi kysyä puhelimitse (09) 3108 5214 arkisin kello 12–15.  Tiedustelut voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen: kotikirjasto@hel.fi.

Lisätietoja.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kotipalvelu_ja_joustoasiakkuus/Helsingin_kaupunginkirjaston_Kotikirjast(1371)