Tervehdys! Tarvitsisin pari valokuvaa itsestäni kotisivuja varten mutta minulla ei ole scanneria... Olisko kirjastolla scanneri, jota voisi yleisö käyttää…

Kysytty

Tervehdys!

Tarvitsisin pari valokuvaa itsestäni kotisivuja varten mutta minulla ei ole scanneria... Olisko kirjastolla scanneri, jota voisi yleisö käyttää esimerkiksi edellämainittuun tarkoitukseem?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Osastoilla ei meillä valitettavasti vielä ole asiakkaiden käytössä skanneria. Keskiviikkoiltaisin kokoontuvassa avoimessa netin käytön opetus -ryhmässä on joskus skannailtu asiakkaiden kuvia. Ryhmä kokoontunee seuraavan kerran viikolla kolme. Sitten kun aika on vahvistunut, ajat ja päivämäärät ilmoitetaan lib.vaasa.fi -sivulla.

Kevään aikana on tarkoitus hankkia asiakkaiden käyttöön parikin skanneria osastoille. Luulisin, että Tritoniassa tällainen on, joten kannattaisi ehkä kysellä sieltä näin ensi hätään voiko palvelua käyttää muutkin kuin omat opiskelijat.

terveisin

Leena Salminen
Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto