Tervehdys, Penkoessani vanhoja muuttolaatikoita käsiini osui vanha kansio, jonne olin tallentanut kuvassa näkyvän Paavo Nurmi 10 markkaa setelin. Setelissä on…

Kysytty

Tervehdys,

Penkoessani vanhoja muuttolaatikoita käsiini osui vanha kansio, jonne olin tallentanut kuvassa näkyvän Paavo Nurmi 10 markkaa setelin. Setelissä on leikkausvirhe. Onko leikkausvirheet näissä seteleissä yleisiä ja onko tämä leikkausvirheellinen seteli kenties arvokaskin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

kannattaa ottaa yhteyttä numismaatikkopiireihin. Esimerkiksi Jyväskylän seudulta löytyy Matinmarkka oy, mistä asiaa voisi tiedustella. Alla linkki yhteystietoihin.

https://www.matinmarkka.com/