Tervehdys! Osoitan viestini Vaasan kaupunginkirjaston kirjastonhoitajalle. Kuulin radiosta, että Vaasan kaupunginkirjastoon on tulossa kirjojenvaihtopiste…

Kysytty

Tervehdys!

Osoitan viestini Vaasan kaupunginkirjaston kirjastonhoitajalle.

Kuulin radiosta, että Vaasan kaupunginkirjastoon on tulossa kirjojenvaihtopiste.

Olen pitkään etsinyt Jukka Pennasen kirjoittamaa Reino Helismaan elämänkertaa "Jätkäpoika ja runoilija". Jos tämä teos sattuu hyväkuntoisena tulemaan vaihtopisteeseenne, olisin erittäin kiinnostunut hankkimaan sen itselleni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojenvaihtopiste toimii itsepalveluperiaatteella. Meidän on mahdoton sinällään seurata, mitä kirjoja pisteeseen tulee, ja mitä sieltä menee. Joten tietyn kirjan seuraaminen ja varaaminen ei onnistu kirjaston henkilökunnan kautta. Voin vain neuvoa, että käyt itse säännöllisesti katsomassa kirjanvaihtopistettämme ja toivottavasti tärppää etsimäsi kirjan kanssa!