Tervehdys! Kysyisin seuraavia kirjoja: Hundesprog, Roger Abrantes (tämä on Tanskan kielinen, mutta olisiko Suomenkielisenä esim. koirankieli???) Alfasyndromet…

8.6.2011

Tervehdys!

Kysyisin seuraavia kirjoja:

Alfasyndromet, Anders Hallgren (jos tätäkin olisi Suomenkielisenä?)

8.6.2011
9.6.2011

Hei!

Valitettavasti kumpaakaan ei ole käännetty suomeksi. Abrantesin kirja on kyllä Vaasan kaupunginkirjastossa ruotsiksi nimellä Hundens språk från A till Ö.

Suomeksi löytyy Anders Hallgrenin Tunnista koirasi viestit -kirja, ehkä siitä olisi apua.

Koiran kieltä käsittelevät myös kirjat Handelman, Barbara : Koiran kieli ja käyttäytyminen sekä Sjöberg, Renee : Koiran kieli. Aiheesta löytyy myös dvd nimeltä Koiran kieli.

Kaikki mainitut kirjat ja dvd ovat esim pääkirjaston luonnontieteet ja tekniikka -osastolla.