Tervehdys! Kysyisin seuraavia kirjoja: Hundesprog, Roger Abrantes (tämä on Tanskan kielinen, mutta olisiko Suomenkielisenä esim. koirankieli???) Alfasyndromet…

Kysytty

Tervehdys!

Kysyisin seuraavia kirjoja:

Hundesprog, Roger Abrantes (tämä on Tanskan kielinen, mutta olisiko Suomenkielisenä esim. koirankieli???)

Alfasyndromet, Anders Hallgren (jos tätäkin olisi Suomenkielisenä?)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Valitettavasti kumpaakaan ei ole käännetty suomeksi. Abrantesin kirja on kyllä Vaasan kaupunginkirjastossa ruotsiksi nimellä Hundens språk från A till Ö.

Suomeksi löytyy Anders Hallgrenin Tunnista koirasi viestit -kirja, ehkä siitä olisi apua.

Koiran kieltä käsittelevät myös kirjat Handelman, Barbara : Koiran kieli ja käyttäytyminen sekä Sjöberg, Renee : Koiran kieli. Aiheesta löytyy myös dvd nimeltä Koiran kieli.

Kaikki mainitut kirjat ja dvd ovat esim pääkirjaston luonnontieteet ja tekniikka -osastolla.